Asystent/ka w Dziale Marketingu, Komunikacji i Employer Brandingu w Krakowie

Szukamy osoby do zespołu marketingu, komunikacji i employer brandingu KKG, która pomoże nam realizować projekty mające na celu kreowanie pozytywnego wizerunku kancelarii. Ważniejsza niż doświadczenie zawodowe jest dla nas proaktywna postawa tzw. can-do attitude i chęć współpracy. Pracujemy w zespołach projektowych, m.in. z HR managerem oraz z prawnikami.

Jeśli dołączysz do nas, do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • obsługiwanie firmowych stron internetowych
  • przygotowywanie prezentacji Power Point
  • wspieranie w przygotowywaniu zgłoszeń do najważniejszych rankingów prawniczych
  • współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, m.in. z drukarniami i dostawcami materiałów promocyjnych
  • realizowanie wysyłek materiałów konferencyjnych i promocyjnych
  • prowadzenie i aktualizacja baz danych
  • przeprowadzanie researchy
  • wspieranie zespołu w zakresie bieżących spraw
Nasze wymagania
  • chęć rozwijania się w zakresie marketingu B2B
  • proaktywna postawa tzw. can-do attitude
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Power Point
  • znajomość zasad poprawnej polszczyzny oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy i gotowość do wykonywania cyklicznych zadań
  • terminowość i samodzielność w organizacji pracy
Mile widziane
  • zmysł estetyczny
  • znajomość podstawowych programów do grafiki (Canva)
  • wykształcenie w zakresie marketingu, public relations, komunikacji, prawa lub pokrewnych
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w firmie z niemal 30-letnim doświadczeniem
  • elastyczny czas pracy zapewniający work-life balance (zaczynamy pracę pomiędzy 8:00 a 10:00)
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
  • możliwość rozwoju, udział w szkoleniach
  • komfortowe środowisko pracy, w tym lokalizacja biura w centrum miasta i przyjazna atmosfera w zgranym zespole
  • możliwości zdobycia doświadczenia w obszarze marketingu B2B i dalszego rozwoju w ramach organizacji

Poza nieograniczonym dostępem do kawy, czekają na Ciebie:

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Stawiamy na ciągły rozwój, zapewniamy wsparcie szkoleniowe w okresie adaptacyjnym i nie tylko.

Elastyczny czas pracy

U nas bez problemu połączysz pracę z życiem prywatnym.

Miła atmosfera pracy i spotkania integracyjne

Jesteśmy zgranym, młodym i energicznym zespołem. Lubimy spędzać razem czas, dlatego niecierpliwie czekamy na spotkania integracyjne.

Świętowanie urodzin

Z okazji swoich urodzin otrzymasz od nas drobny upominek.

Inicjatywy dobroczynne

Los słabszych nie jest nam obojętny. Kilka razy w roku angażujemy się w akcje charytatywne.

Obiady i zdrowe przekąski

Codziennie w biurze będzie czekał na Ciebie obiad, a we wtorki świeże owoce.

Rowerownia

Chcesz przyjeżdżać do pracy na rowerze? Dostaniesz dostęp do rowerowni, gdzie bezpiecznie zaparkujesz swojego „rumaka”.

Brak dress code’u

Firmowa bliblioteka

W naszym biurze mamy własną bibliotekę z zakresu m.in. marketingu usług prawniczych, prezentacji, marki osobistej, komunikacji czy employer brandingu.

Szukamy właśnie Ciebie! Dołącz do naszego Zespołu:

Aplikacje prosimy składać poprzez wypełnienie formularza rekrutacyjnego na naszej stronie kariery


Aplikuj

 

Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych będzie Kancelaria Kubas Kos Gałkowski – Adwokaci sp.k. z siedzibą w Krakowie, ul. Rakowicka 7, 31-511 Kraków (Kubas Kos Gałkowski – Adwokaci). Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Kubas Kos Gałkowski – Adwokaci wyłącznie w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia tego konkretnego procesu rekrutacyjnego na stanowisko Asystent/ka w Dziale Marketingu, Komunikacji i Employer Brandingu. Podstawą do przetwarzania Twoich danych osobowych będą przepisy Kodeksu pracy, niezbędność do zawarcia z Tobą umowy, nasz prawnie uzasadniony interes lub Twoja zgoda. Szczegółowe zasady przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych znajdują się pod linkiem.