Asystent/ -ka ds. Wsparcia Rozwoju Biznesu i Administracji
Zakres obowiązków:

Wsparcie działań rozwojowych i probiznesowych:

  • aktywne uczestnictwo w budowaniu relacji biznesowych i wzmacnianiu wizerunku kancelarii na rynku prawniczym
  • samodzielne wyszukiwanie i monitorowanie konferencji, wydarzeń branżowych oraz inicjatyw networkingowych odpowiadających profilowi kancelarii
  • tworzenie i aktualizowanie baz kontaktów oraz harmonogramów aktywności promocyjnych i eksperckich
  • wspieranie komunikacji wewnętrznej i obiegu informacji między zespołami kancelarii
  • koordynowanie procesów posprzedażowych zapewniające sprawny obieg informacji i działań follow-up

Wsparcie procesów wewnętrznych:

  • organizacja wydarzeń wewnętrznych oraz bieżące wsparcie projektów specjalnych
  • pomoc w koordynacji spotkań rekrutacyjnych i procesów onboardingu nowych pracowników
  • zarządzanie biblioteką prawniczą: monitoring nowości wydawniczych, katalogowanie zbiorów, udostępnianie publikacji zespołowi
  • doraźna pomoc w obsłudze korespondencji – przyjmowanie, rejestrowanie i dystrybucja dokumentów zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej – w czasie nieobecności osoby odpowiedzialnej)
Szukamy osoby, która:
  • ma dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne – potrafi z łatwością nawiązywać kontakt i swobodnie prowadzić rozmowy telefoniczne
  • posiada pierwsze doświadczenia w pracy z klientem, sprzedaży lub w obszarze rozwoju biznesu (mile widziane, ale nie wymagane)
  • potrafi samodzielnie planować i organizować pracę, ustalając priorytety w dynamicznym środowisku
  • wykazuje się sumiennością i dokładnością, zwłaszcza w pracy z dokumentami i danymi
  • jest otwarta na różnorodne zadania i gotowa wspierać inne zespoły kancelarii w zależności od aktualnych potrzeb
  • swobodnie korzysta z pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • komunikuje się w języku angielskim na poziomie co najmniej B2 – w mowie i piśmie
  • posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów (preferowane kierunki: biznes, administracja, nauki społeczne)
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i kompetencji
  • możliwość rozwoju zawodowego – udział w projektach wspierających rozwój kancelarii, kontakt z różnorodnymi zespołami i zadaniami spoza jednej roli
  • codzienną współpracę z zaangażowanym zespołem – łączymy doświadczenie ekspertów z otwartością młodego pokolenia
  • komfortowe warunki pracy – w tym lokalizacja biura w centrum miasta z łatwym dojazdem

Poza nieograniczonym dostępem do kawy, czekają na Ciebie:

Dofinansowanie obiadów

Każdy pracownik otrzymuje dofinansowanie posiłku dowożonego bezpośrednio do naszego biura.

Elastyczny czas pracy

U nas bez problemu połączysz pracę z życiem prywatnym.

Miła atmosfera pracy i spotkania integracyjne

Jesteśmy zgranym i energicznym zespołem. Lubimy spędzać razem czas, dlatego niecierpliwie czekamy na spotkania integracyjne.

Chwila przerwy

…na świeże owoce co wtorek i pizzę raz w miesiącu.

Komfortowe warunki pracy

Pracujemy w nowoczesnych biurach, zlokalizowanych w atrakcyjnych częściach Warszawy i Krakowa.

Świętowanie urodzin

Z okazji swoich urodzin otrzymasz od nas drobny upominek.

Szukamy właśnie Ciebie!

Aplikacje prosimy składać poprzez wypełnienie formularza rekrutacyjnego.


Aplikuj

 

Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych będzie KKG Legal Kubas Kos Gałkowski i Wspólnicy sp.k. z siedzibą w Krakowie, ul. Rakowicka 7, 31-511 Kraków (KKG Legal). Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez KKG Legal wyłącznie w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia tego konkretnego procesu rekrutacyjnego na stanowisko asystenta/ki ds. wsparcia rozwoju biznesu i administracji w zakresie niezbędnym do zawarcia z Tobą umowy. Szczegółowe zasady przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych znajdują się pod linkiem.